תקנון האתר

תנאים כלליים

1.      האתר משמש כחנות וירטואלית לרכישת פריטים שונים.

2.      רכישה תתאפשר לבעלי חשבון ב PayPal ו/או למחזיקים בכרטיס אשראי תקף בישראל  ולבעלי חשבון דואר אלקטרוני.

3.      משלוח המוצרים יבוצע רק לאחר קבלת אישור מחברת האשראי או מחברת PayPal.

4.      אין להעתיק, להפיץ או להציג חומר מהאתר אלא אם כן ניתנה רשות לכך מראש ובכתב מהנהלת האתר. לקבלת אישור יש לפנות לשירות הלקוחות.

5.      התמונות באתר הן להמחשה בלבד, ייתכנו שינויים קלים בצבע המוצר.

זמינות ומלאי

אנו עושים מאמצים רבים לשמור על מלאי מלא וזמין של כל מוצרינו, אך לאור דרכי הרכישה  השונות יתכן מצב בו המלאי לא יעודכן באופן מיידי. במצב זה הרוכש יעודכן ויוכל לבחור במוצר אלטרנטיבי דומה או להמתין לחידוש המלאי. מומלץ לוודא טלפונית טרם ההזמנה את זמינות המוצר.

 

ביצוע רכישה באתר

תהליך הרכישה מורכב משלושה שלבים-

1.      מילוי פרטים להתקשרות, לרבות פרטי משלוח. יש לוודא כי הפריטים שהוזנו נכונים.

2.      מילוי פרטים של כרטיס אשראי/ PayPal. שלב זה יתבצע אוטומטית באתר PayPal.

3.      לאחר ההזמנה ישלח ללקוח דואר אלקטרוני המסכם את ההזמנה ונציג מהכל למסיבה יצור עמו קשר.

מדיניות משלוחים ודמי משלוח

1. איסוף עצמי ללא עלות. במקרה זה יציין הרוכש את הסניף ממנו ירצה לאסוף את החבילה. אם לא יושארו פרטים החבילה תמתין לו בסניף נהריה, רחוב הגעתון 2.

2. משלוח עם שליח עד הבית תוך חמישה ימי עסקים לכל הארץ  בעלות של 35 ₪.

אין החנות אחראית במצב בו לא היה מי שיקבל את השליח בזמן אספקת המוצר.

·        בהזמנה חריגה יתכן ותוצג דרישת תשלום נוספת.

אספקה

1.      אספקת המוצר תתבצע לאחר קבלת אישור מחברת האשראי או מחברת PayPal.

2.      המוצרים יצאו למשלוח תוך 48 שעות מרגע הרכישה (למעט ימי שבת וחג), אלא אם כן סוכם אחרת מול הלקוח.

3.      החנות לא תהא אחראית לאיחור באספקת המוצרים במקרים הבאים-

3.1.כוח עליון (מלחמה, מצב חירום, נזקי טבע) וכל סיבהשאינה בשליטת החברה

3.2.שביתת ספקים האחראים על משלוח המוצר

4.      יתכן עיכוב בזמן אספקת המשלוח לאזורים המוגבלים מבחינה ביטחונית.

 

תשלום

1.      התשלום באתר מתבצע בדף סליקה של  חברת PayPal.

2.      לתשלום באמצעות כרטיס אשראי יש לצלצל ל 04-9511889.החיוב יבוצע דרך אשראי טלפוני. הלקוח יתבקש להשאיר פרטים מזהים טרם העסקה.

 

החזרות וביטול עסקה

1.      הלקוח רשאי לבטל את העסקה בכפוף ובהתאם לחוק הגנת הצרכן,התשמ”א-1981

2.      עם החזרת הפריט לאחד מסניפי החברה יזוכה הלקוח על סכום העסקה, למעט דמי המשלוח. אופן הזיכוי יהיה תואם לאופן התשלום.

3.      במקרה של ביטול העסקה לאחר אספקת המוצרים חלה חובת החזרת המוצרים על הלקוח.

שירות לקוחות

כעסק משפחתי אנחנו מתחייבים לרמת השירות הגבוהה ביותר וחשוב לנו להיות חלק מהחגיגה שלכם. נשמח לעזור, לייעץ ולסייע לאורך תהליך הרכישה.

1.      פנייה טלפונית- 04-9511889

2.      פנייה דרך דואר אלקטרוני- hacol.lamesiba@gmail.com . יש להשאיר  מספר טלפון להתקשרות.

אבטחת התשלום

התשלום מתבצע בדף סליקה של PayPal המאובטח בטכנולוגיית SSL.

ביטול עסקה ע”י הכל למסיבה

הכל למסיבה שומרת לעצמה את הזכות לבטל עסקה מכל סיבה שהיא. במקרה זה, תימסר הודעה ללקוח.